tisdag 28 juli 2009











det är inte särskilt smart att sitta vid datorn när man dricker vin har jag kommit på(smart som jag är) efter sprak o knak i tangentbordet så la telefonen av, laddaren som oxå står på databordet fick visst en skvätt den med så efter en hel veckas oladdad telefon så kom jag på(eftersom jag är smart) att det kanske går att göra rent tex tangentbord, telefonladdare o tv kontroller med tops som har blötts i diskvatten, eller kanske ännu bättreGE FAN I O DRICKA VIN VID DATABORDET, ska försöka komma ihåg det till nästa gång ,,, skål tamefan, måste ju fira min ledighet med lite vin , det UNNAR jag faktiskt mej jag tycker jag är värd det faktiskt. o till syvende o sist så tänkte jag ägna mej åt lite mobbing(K.H min bäste vän jag är fullt medveten om att jag får igen, men det kan det vara värt) so her vi go. lite kort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar