lördag 25 juli 2009

usch o fy, jag fick visst ett hjärnsläpp, jag kom inte ihåg vad jag hette, ja som inloggningsnamn alltså. fast å andra sidan så kan jag inte minnas att jag haft nåt förut heller, men snacka om service det fixa dom på en pisskvart ,det var bara att skriva av en del lustiga bokstäver, jag tror att dom har gjort alla dessa lustiga bokstäver för dom som är fulla för ingen nykter person kan se vad dom betyder.Jag hoppas att mitt svar till kommentaren om att duga kommit fram, fgör den betyder mycket för mej.Jag har en sak till som jag vill säga om mej själv, jag försöker alltid att göra en god gärning om dagen. det kanske låter dumt, men för mej är det viktigt, ett vänligt ord till någon, ett tack, eller något annat som du själv skulle vilja att någon gjorde mot dej. o när du får det tillbaka, när någon säger tack, eller ge dej tummen upp i bilen, då känns det så jävla bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar