fredag 5 juni 2009

akt 2 i jag har tråkigt

sanningen att säga så behöver man nog ha tråkigt ibland, ja ni vet, hur ska man annars kunna uppskatta det som är kul, för tillfället så visslar jag på en julsång o det enda jag tänker på då är kajin, varför undrar ni, joo det ska jag berätta nu. Det var en gång , o den var sandad, nä skämt åsido , det var faktiskt förra sommaren tror jag, kajin o jag var på rymmarstråt in till staden o det första vi såg i våra dimmiga ögon var en skylt där det stog HARRYS PUB O SPAAAAA eller nåt, vi ville bara sitta ner o få nåt kallt att dricka för det var väldigt varmt den kvaden( kväll o em alltså) men det fanns inga tomma platser så för att få våra behov tillgodosedda så började vi vissla,tydligen inte särskilt vackert för efter en kort stund voro det tomt så vi fick sitta där vi ville,ety efter 2 drickjom så vart vi pinkenödiga o bleve tvugna att leta efter den damliga kissoaren o när vi väl fann den så visade det sej att där var fullt av allehanda damer o annat löst kvinnfolk så vi såg oss nödgade att åtgärda detta enär vi vart pinkenödiga näste gång, o det gick ju bra för det fanns ett vred man kunde vrida på så det stodUPPTAGET o så gjorde det tills vi kom åter efter en halftimme, men då var ju kön desto större, o hur skulle vi lösa detta dilemma, tyvärr så har jag inget svar på detta ni får köpa nästa bok

2 kommentarer:

  1. Aj vilken repris det gick från lilla hjärnan till den stora.Kommer alltför väl ihåg hur vi låste alla toadörrar uja .. Lovar att jag köper minst 3 böcker , ja lika bra ifall jag vill läsa den igen menar jag ..haha. Din lilla råtta och för de som undrar så heter jag faktiskt Karin inte för att jag tror att nån undrar men ifall att alltså.. G´natt

    SvaraRadera
  2. Pigg som en nötkärna idag kanske..Läste Kains blogg hahhahhahahha...Fyyyyy på dig hahhahhah

    SvaraRadera