måndag 1 juni 2009

guldfisk

snacka om kort minne, till o med guldfiskens är bättre.Naturligtvis så GLÖMDE jag skriva ner anv namn o sånt så jag fick ju ta till hjälp via epost där det utförligt stog vad det var så in på blogg sidan igen men hade ju förståss inte skrivit ner vad det var, Konstigt nog så hittar jag hem o vet vart jag bor(än så länge vill säga).När det gäller minne så har jag många minnen(konstigt nog) tex min våg står i källaren för jag väger mej för ofta o det är inte bra har jag hört, men 1 kväll(eller var det 2....3?) eller nåt, iallafall så drack jag lite?? vin och fick för mej att nu ska jag gå ner i min källare o bli lite sällare o väga mej, o det gjorde jag men när jag väl gjort det o låst källardörren o tagit mej uppför trappen o in igen då hade jag glömt vad jag vägde, dä ni, snacka om kort minne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar