fredag 5 juni 2009

jag har tråkigt

jag ska jobba i morgon ett 10 timmars pass men jag börjar med att ta ut min rast så jag börjar inte förrän 11 så ett glas vin till blir det,men vad fan jag har så jävla tråkigt, inte kan jag gå ut för då kommer jag inte upp i morgon, kajin har nog lagt av luren för det tutar upptaget , ninna terrade jag häromkvällen o phia likaså(fast det vet hon nog inte för det var robert som svarade). Phia jag skrev en kommentar till dej nyss( om den nu kom fram) men kom den inte fram så är det inte mitt fel det är datorns, kajin har själv sagt att den är för gammal (datorn alltså)den är väl som mej då, har minne som en guldfisk Jo phia, kan du vara snäll o lyssna på en gammal ständigt bantare, ställ ner vågen i källaren( o undvik o gå ner i din källare om det går) för faktiskt så går det att må bra utan att banta(jag åt nyss upp min lunchmacka jag skulle ha i morgon)jag har inte gått ner ett hekto på flera månader men jag har minskat 11 cm i omfång tack vare 3 halvtimmar i veckan med flera andra tanter o tjejer på gymet den yngsta är nog 18 år o den äldsta är 70 o vi pratar o skrattar det är skittrevligt, o vet du hur många som har tatueringar , jädrans vad vi jämför o pratar priser det är ungefär som att gå på kafferep fast utan kaffebröd, men svettas gör vi o sporrar varandra , ska jag hämta upp dej på måndag , ring mej sen dö.blinkeblink

2 kommentarer:

  1. O jag skulle ju ha ringt dig o det glömde jag ju,minnet är dåligt även i Kimstad,men jag ringer när du minst anar det hahhahh...kramkram

    SvaraRadera
  2. Heeeeej...
    Jag kan inte träna nu för jag är hostig o genomförkyld =(
    Men jag SKA med så fort jag är bättre.
    Den här jävla bantningen tar livet av mej hahahahhaaaa...kraaam...

    SvaraRadera