onsdag 3 juni 2009

HEJ allihop. eller nån. då försöker jag igen, det är faktiskt så att efter ett par glas vin , eller annat gott så skriver jag bäst, så om det finns nån från ett (ställe jag jobbat på) som undrar varför jag skrivit så bra utredningar så beror det på att jag suttit o klurat o skrivit när jag har bäst koll på saker o ting, o hittills har det lyckats bra så det fortsätter jag väl med nu med. J ag skrev härmedan att jag tyckte att det skulle vara rättvist att lägga in ett foto på kajin, jag ska nu snarast ringa henne o be om vägledning om hur man gör, o förhoppningsvis så kommer jag ihåg hur man gör, återkommer strax

3 kommentarer:

  1. Drick MERA vin hahhahhah så vi får se kortet snart hahhahhahh...KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du har hittat in i bloggvärlden. Det där med kortminne är du inte ensam om, långminnet är bättre nu för tiden...? Hm, jag undrar om jag inte har en hund häromkring, hon kanske vill gå ut? Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Faan vad den "kommer strax" stunden tar tid
    Har du fått vinhävararm ? du vet som tennisarmbåge lr musarm syndrom ..haha
    Nu ska jag iväg en stund på toAnn hahaha

    SvaraRadera