tisdag 30 juni 2009

skämmas eller inte

karin jag o johan satt i hörsalsparken o fikade med kaffe ( inte på en bänk med en vinare)vi pratade om att göra bort sej, karin o hennes pappa hade köpt en varsin rolex utan ur , kul, det jag hade gjort var att eftersom jag alltid bantat sä gick jag på ett jädrans bra bantningspulver, dyrt var detdet smakade konstigt o var dyrt, o inte gick jag ner i vikt, efter ett tag kom det upp i tidningen att många männuiskor hade blivitlurade(JAG MED) det vart fiskmat, inte konstigt att dom kallar mej gösen, o att jag har minne som en guldfisk

1 kommentar:

  1. Jaa där kan man snacka om " ur-kul " hahaa Min va inte en rolex då rå men minst lika fin.
    Haha hur går det med korten på min get ? moahaha .. Måste bli en repa på kolmården snart igen lr hur ? .. Elicia snackar om det så fort hon ser mej .. *L* Kul .. när hon blir lite äldre o vrålar farmor när hon ser en säl

    SvaraRadera