fredag 5 juni 2009

thomas sover o jag sitter o tänker på gamla minnen(långtidsminnet ni vet) det fungerar ju bättre än kortidsminnet, visste ni att långtidsminnet finns i reptilhjärnan o det är det sista som förstörs vid demens o alshemers( eller hur det nu stavas.)Om ni har sett reklamen om barnen i bilen som frågar om dom är framme snart så har nog mina barn slagit rekordet i tjat , vi bodde i kimstad o hade köpt husvagn, vi skulle åka till spanien en resa på 300 mil, när vi kom till norsholm började mina barn fråga om vi var framme snart, man kanske skulle ta kontakt med tv o fråga om dom vill ha bra reklam. TYVÄRR så blir det inget kort på kajin än för jag har inte lyckats klura ut hur man gör, faktiskt så är det inte mitt fel, det är sant, den här jävla datorn går bara med på en överföring av foto 1 gång per kväll o eftersom jag misslyckas då så måste jag vänta tills i morgon igen,ska det vara så... eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar