lördag 20 juni 2009




jag /vi har haft den stora förmånen att få vara farmor o thomas på heltid i 6 dagar (o nätter) så i onsdags så åkte vi till djurparken, dagen inleddes, eller natten kanske jag ska säga med att gullehjärtat vaknade kl 3 o ville ligga hos oss o det fick hon förståss.Jag vaknade eller vad jag nu gjorde???? av att den lille ville se på barnprogram, och det är klart att hon fick det,fast på vägen genom hallen o in i vardagsrummet till tv kontrollen så började väl hjärnan att vakna till, så när väl tvn var på så tittade jag på klockan, 4 var den, så jag somnade i soffan o gullehjärtat tittade på barnprogram, en undran bara, varför i hela friden sänds det barnprogram dygnet runt, kunde det inte ha kommit upp en tablå som sa,,, det är natt nu sov för fan. nä nä. kl 10 var vi i alla fall på benen o åkte till djurparken, gissa vem som somnade sött i baksätet på vägen dit, ja inte var det jag iallafall.Vi köpte årskort o i dom ingick det safari o att åka diverse karuseller, gullhjärtat ville förståss köra bil så det fick hon ju, fast jag har aldrig sett en 3 åring orsaka bilkö på en bilbana förut, men med hennes körstil så gick det men lika glad var hon för det men det var inte dom som hade hand om det hela , hon körde som en biltjuv kan jag tala om.Sen ville hon rida på "kanelen" men den hade slutat för dagen så istället så skulle vi leta reda på "vivafferna" men dom var inte på savannen utan fanns istället på safarin. På delfinariet sjöng markolio så där blev det värsta diskodansen på rad 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar