onsdag 24 juni 2009

nu skiter jag i korten så länge dom vill iallafall inte, Jag ska berätta om mina tjuvaktiga grannar.Det började förra sommaren med att 2 skatungar tyckte att vår balkong såg trevlig ut, varje gång vi var ute och inte stängde balkongen så gick dom in och roade sej kungligt, dom åt chips ur skålen på bordet, dom knallade in i köket och åt av linneas gröt o överallt lämnade dom spår efter sej i form av fågelskit. Nu har dom ungarna fått ungar i sin tur och naturligtvis så har dom visat sina ungar var vi bor, men nu jäklar blir det hämd här, försvinner något eller jag hittar fågelskit så ska dom veta att jag vet vart DOM BOR, andra trädet till vänster gren nr 4 och dom är identifierade 2 gangster i svart o vit klädesdräkt och ett språk som låter som KRAAA KRAAA o dom börjar låta vid 4 tiden varje morgon, nu jävlar är det krig

1 kommentar: